-->

maandag 27 november 2017

Gilding Wax -male card- tutorial


Goedemorgen!!

Afgelopen KreaDoe liep ik langs de stand van Max en Margreet van COOSA en was ik verkocht!!
Ik had de potjes en voorbeelden uiteraard al vaker gezien maar mijn persoonlijke voorkeur ligt nog steeds bij het papier! Maaaar,.. ik dacht waarom niet?!! Na wat Tips and tricks heb ik een setje gekocht en ben thuis lekker aan de knutsel gegaan. En eerlijk is eerlijk, het is Super tof en je kunt het eindeloos combineren met allerlei stylen en technieken!!

----------------------------------------------------------------------------------------------


Ik wilde jullie laten zien hoe ik een simpel mannenkaartje heb gemaakt.


Benodigdheden;
- Gilding Wax 
- Zwart cardstock (2x)
- Cardstock naar keuze (voor je kaart)
- evt stempel en inkt

* Gilding wax verwerk je altijd op zwart Cardstock!! Nadat je je papier geembosst hebt kun je je wax voorzichtig aanbrengen op je papier. Dit doe je vrij naar smaak met een of twee of alle kleuren die je wilt!
 *Hier heb ik twee kleuren verwerkt.


*En uiteindelijk 4 kleuren gebruikt!

Wanneer je tevreden bent laat je het geheel even drogen waarna je hem met een keukenpapiertje voorzichtig schoonveegt.
- Vervolgens heb ik er een zwart stukje cardstock achter geplakt om hem meer uit te laten komen op het craft papier!!
- Een leuke teksstempel toevoegen en klaar is je kaart!!



Stoer, makkelijk en snel!!

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en ik jullie een beetje heb kunnen inspireren!! Ik ga er zeker nog vaker dingen mee uitproberen!!

Fijne dag!!
XOXO Cis-sy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten