-->

woensdag 21 mei 2014

Super Challenge Cards&Scrap nr14

Hoi Bloggers!!

De nieuwe Cards&Scrap Super Challenge is weer online gegaan en deze keer is het thema,



Geweldige!!! Ik houd wel van een beetje Glamour! haha en de kralen gebruik je ook ongemerkt meer dan je zou denken!! maar goed, wat is de bedoeling: "Maak twee creaties die bij elkaar passen en verwerk er kraalen(tjes) in!" De challenge loopt tot en met 17 Juni dus je hebt lekker de tijd!!

_____________________________________________________





En dit is mijn uitwerking! Ben er stiekem wel een beetje trots op! Het is een Pre-wedding Book met een bewaar box. Gemaakt voor een vriendin die volgend jaar gaat trouwen. Toen ik het thema hoorde moest ik gelijk aan haar denken en aan de bruidsjurken die ze allemaal gaat passen. En ik weet hoe ze is want alles gaat op de foto! hahaha, daar moest natuurlijk een apart boek voor gemaakt worden!!



Het boek zelf is niet zo lasting om te maken en voor degene die het leuk vinden post ik as vrijdag een tutorial hoe je het lijfje maakt van de jurk! Verder heb ik hem vrij rustig gehouden om het zo een chique look te geven.


De bewaar box of book case zoals je het kunt noemen heb ik bewerkt met hetzelfde design papier. Bovenin naast de rits nog wat wit kant gebruikt om het toch een beetje dat romantische van een trouwboek te geven. Je kunt het helaas niet zo goed zien op de fotos maar heb het een en ander vast genaaid!

Ik hoop dat jullie heb kunnen inspireren en natuurlijk om mee te doen aan de Challenge!!
Jammer genoeg ben ik niet uitgekozen voor het blad zelf maar mn collega's hebben dan ook weer super leuke voorbeelden gemaakt!! neem snel een kijkje voor nog meer en total andere inspiraties!!

Fijne Dag!! XOXO
CIS-SY

8 opmerkingen:

  1. Wauw...dat ziet er weer super gaaf uit, Cissy.
    Twee ontzettend mooi uitgewerkte projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi gemaakt! Daar mag je zeker trots op zijn! Wauw, wat een inspiratie!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jacomijn!
      Doe je ook mee?? Ik ben zo benieuwd wat jij ervan zou maken!! Jij hebt altijd zulke leuke dingen!
      Groetjes X Cis

      Verwijderen
  3. Wat een super leuk idee Cis!! En wat een prachtige uitwerking!!!!
    Jammer dat ik je nog niet kende toen ik ging trouwen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Dank je wel !!!! Mochten jullie het nog eens over willen doen maak ik er graag eentje voor je hoor!!! Dikke kus XOXO

      Verwijderen
    2. Misschien als ik 12,5 jaar getrouwd ben?!! ;-)

      Verwijderen
    3. Ohh is goed hoor!! Ik maak hem met liefde ♡ xoxo

      Verwijderen