-->

dinsdag 14 januari 2014

Super uitdaging Cards&Scrap

Goedemorgen!

Gisteravond is op het Challengeblog van Cards&Scrap de Super Challenge weer van start gegaan!
De Challenge loopt van 13januari 21.00 tot en met 10februari 23.55uur met als thema
 
"LOVE IS IN THE AIR"

Vanaf nu is de Super Challenge in duo-vorm! dwz dat je twee craeties maakt die bij elkaar passen, denk aan tekst, kleur vorm, enz... Keuze zat om lekker aan de slag te gaan!!! Voor voorbeelden en inspiratie kunt u uiteraard een kijkje nemen op het blog waar een aantal Designers zich weer heerlijk hebben uitgeleefd!




Doe mee en maak ook kans op een persoonlijke reportage en de volgende uitgave van Cards & Scrap magazine!!!!



Groetjes XOXO Cis-sy

3 opmerkingen:

  1. Hoi Cis-sy,
    Wat een prachtige dingen maak jij, ik ben gelijk volger van je blog geworden!
    Zelf doe ik het bloggen nog niet zo lang maar ik maak wel al jaren kaarten.
    De SuperChallenge bij Cards & Scrap is ook fantastisch en wat een geweldige prijs!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Leuk dat u volger bent geworden! Ik vind het altijd een hele eer als iemand me wilt volgen!!
      Ik ga snel uw blog bekijken want ik ben altijd super nieuwsgierig wat anderen maken ;)

      Groetjes xoxo

      Verwijderen
  2. Ohh dit klinkt wel heel leuk! Nog bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen