-->

woensdag 16 oktober 2013

Still on the Mojo....




Ik heb het denk ik wel vaker gezegd maar de laatste paar maanden dat mijn moeder zo ziek was heb ik hele lieve kaartjes mogen ontvangen van mn "pen Pals" en Renate is er daar een van! Zo'n schat ook en zulke leuke lieve kaarten! Ik had haar al een paar keer geschreven maar geen fotos van gemaakt... (stom I know...) Maar deze keer heb ik er wel eentje om met jullie te delen!


De andere kaart heb ik gemaakt voor mn vriendin/collega/beurs maatje!



De laatste die ik jullie wil laten zien is een kaartje welke ik voor mn schoonouders heb gemaakt.
Tis een kaartje waar nog een foto op moet maar vond hem zo ook wel leuk om te delen!





Op de een of andere manier krijg ik de eerste foto niet goed...

XOXO Cis-sy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten