-->

woensdag 16 oktober 2013

Male vs Female

Goede middag! Nou ik weet niet wat er mis is met mn laptop maar ik weet dat mn vriend NOOIT meer een film mag downloaden! Ik hoop dat hij het blijft doen want hij kan maandag pas gemaakt worden....

Maar goed, ik wilde natuurlijk nog de laatste paar kaartje posten!

Ik wilde een kaart maken voor Sonja die ook zulke leuke dingen maakt en als ik aan haar denk denk ik aan bloemen en vlinders, daar is ze gek op ;) dus met dat idee ben ik aan de slag gegaan!





een echte Vrouwen kaart!!

Ik had hem al verzonden natuurlijk en hij is heel goed ontvangen! Ben blij dat je hem leuk vind Sonja!!

Tijdens mn Mojo avontuurtje moest ik ook aan onze Aad denken, De liefste bezorger die er bestaat denk ik! Ik had al eens eerder een kaartje voor hem gemaakt omdat hij zou stoppen maar die arme man kan nooit nee zeggen en mn baas bleef maar beroep op hem doen. Nu heeft hij de knoop doorgehakt en komt hij ons alleen nog op de dinsdag helpen. "Omdat hij de dinsdag ploeg zo gezellig vindt!" Wat een schat he! (Aad is al ruim 10jaar met pensioen)



Ik vond het wel een geslaagde Mannen kaart!!


XOXO Cis-sy

2 opmerkingen:

  1. Hey Cis,

    leuk om 'mijn' kaartje op je blog terug te zien. Ik vind het super lief van je en ben er inderdaad erg blij mij.
    De andere kaartjes en werkjes die je geplaatst hebt zien er ook weer geweldig uit!!

    Xx Sonja

    BeantwoordenVerwijderen