-->

zaterdag 23 februari 2013

February tag #2!

LOVE,...

That's whats it's all about!!

Ik wilde jullie dan ook heel erg bedanken voor de vele lieve reacties die ik van jullie heb mogen ontvangen. Momenteel gaat het gelukkig al iets beter en heb ik me dan ook heerlijk uit kunnen leven op de februari tag!!

the inspiration.....
Ik heb  mn label dit keer wel erg moeten aanpassen omdat ik bijna niets van de gebruikte voorbeeld producten in huis heb. Natuurlijk vond ik dat niet erg en heb ik mn fantasie lekker laten gaan!! hihi
Wél heb ik geprobeerd om natuurlijk alle technieken die werden uitgelegd erin te verwerken!!

Ik ben niet zo'n rood fan en heb dus ook geen rood in huis dus heb ik (natuurlijk) gekozen voor de kleuren Rose!! Én rose én een vleugje koper ;)

the different techniques
Ik vond het erg leuk om weer even wat te kliederen en nieuwe dingen uit te proberen ben benieuwd wat we komende maand weer kunnen verwachten!!

XOXO Cis-sy



2 opmerkingen:

  1. Hé Cis,

    hij is mooi geworden! En fijn dat het weer iets beter gaat met je moeder.

    XX Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn te horen dat het beter gaat! En wat een leuke tag! Erg gaaf dat je met rose hebt gewerkt. Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen