-->

vrijdag 8 februari 2013

DCL #172

Goedemorgen!
Nog even op de valreep mn uitwerking van de Dutch Card Lovers Challenge van deze week!

Ik denk dat de meeste van jullie wel weten dat het niet zo goed gaat met de gezondheid van mn moeder en de afgelopen 2,5 week is ze nog meer achteruit gegaan vandaar dat het scrappen er een beetje bij ingeschoten is... Van de week kon ik niet slapen en heb ik een me gewaagd aan de challenge van deze week; Vogels! Vogels?.. je zou zeggen vogels en lente maar ik moets gelijk aan vreemde vogels denken, hmmmm... haha maar goed,


Omdat het zo slecht gaat wilde ik mn moeder een beetje stimuleren dus heb ik voor haar een kaartje gemaakt. Beter worden gaat ze niet, maar we hopen dat ze aansterkt zodat ze weer naar huis mag....


En mn vogels die op haar wachten......
Deze heb ik gestempeld op een stukje plastic en uitgeknipt waardoor ze er mooi uitkomen!


Sinds vorige week heeft ze een Super lieve verpleegster en ik wilde haar een kleinigheidje geven omdat ze ons zo goed helpt! Ik heb een doos bonbons gekocht en dit kaartje eraan gehangen. Echt een engel is ze!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------



XOXO Cis-sy





10 opmerkingen:

  1. Prachtige tag. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel!
      vond het wel een leuke uitdaging!

      Verwijderen
    2. hi cis-sy great tags! veel sterkte met je moeder... heb jij mijn mail nog ontvangen op het adres van de verslavende collectie ;)?

      Verwijderen
    3. Hoi,
      Ik weet even niet wat er hier nu bedoeld wortd (?)

      Groetjes

      Verwijderen
    4. hi cis-sy. sorry! ik doelde op de green day. wil mijn mailadres liever niet zichtbaar voor iedereen achterlaten.
      karin

      Verwijderen
  2. Schitterende tags! De vogeltag vind ik origineel met die tak van draad! Super! Sterkte met je moeder Cissy en dank je wel voor het meespelen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi! ik vind de vogeltjes erg gaaf! sterkte voor je moeder en bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Cis,

    Prachtige tags! Heel veel sterkte voor jou en je naasten. We denken aan je.

    XX Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie tags! Weet zeker dat je moeder en de zuster ze geweldig vinden. Heel veel sterkte met je moeder!
    Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen