-->

donderdag 3 januari 2013

Goed begin!!!!

Allereerst "Happy new Year"!!!.... 
.... en mijn jaar is gelijk goed begonnen. Vanmorgen mocht ik mn Silhouette Cameo ophalen ondanks dat de winkel gesloten was ;) Dus ik ben natuurlijk helemaal Happy nu!! Hij stond al een tijd op mn "wishlist" en toen ik hem voor de kerst uit mocht kiezen was het natuurlijk gedaan met me! hihi - projectjes zoals de 12tags waar ik door de drukke maand en gezondheid van mn moeder minder tijd voor had heb ik opzij geschoven zodat ik die met de cameo uit kan proberen! Ik hem mn Januari label wél al af maar die post ik pas als ik de december tags online heb staan .... Spannend!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ook werd ik geattendeerd op deze super leuke Challenge die ze bij van Scrap 4 fun hebben vanwegen hun 5 jarige jubileum.


CHALLENGETIME @ Scrap4fun
Binnenkort bestaat de winkel 5 jaar en dat moet gevierd worden en wel in de vorm van een Challenge. 
Wat houdt dit in:

  • Maak een layout, kaart of project met het thema "5" erin verwerkt. Dat kunnen 5 brads zijn, 5 sterren, 5 foto's of een 5e verjaardag. Maakt niet uit. Zo origineel mogelijk.
  • U kunt uw project inleveren in de winkel t/m 1 februari. Opsturen kan natuurlijk ook (portokosten zijn wel voor uw eigen rekening)
  • De winnaar zal tijdens het feestweekend op zaterdag 9 februari bekendgemaakt worden.
  • Prijs: een cadeaubon van Scrap4fun!
Heel veel succes en scrapplezier!!

En dit is mijn inzending!




Een label met een boekje van 5 bladzijdes van de super mooie Bobunny lijn "Power Mountain".
Ik zou zeggen "Join their challenge"!!!
XOXO Cis-sy

2 opmerkingen:

  1. Wow dit is echt super leuk! Zeker prachtig papier. Ja de silhouette is echt heel gaaf! Ik ben ook erg blij met de mijne! Ben heel benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken!
    Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, ik had zo graag naar haar workshop gegaan! Ik had gezien dat ze naar nederland kwam in mei een tijdje geleden, maar er stond verder nog geen info bij. Heb net met een stel vriendinnen precies in dat weekend een tripje Parijs geboekt! Ook heel leuk natuurlijk! Maar vind het wel heeeeel erg jammer! Hopelijk komt ze snel nog een keertje!
    Bedankt voor het laten weten in ieder geval!

    Hugs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen