-->

zaterdag 19 januari 2013

Follow Your Heart

Vorige week was ik met een vriendinnetje naar Scrap4Fun geweest en het was zo'n gezellige avond dat ik voor haar een layout heb gemaakt die ze in dr, nu nog kale, huisje op kan hangen! hihi
(Ze had me een tijdje terug al eens gevraagd om iets leuks te maken en ze is inmiddels al aan het verven enzo dus ik vond het een leuk idee!)

Gewoon heel simpel, een 12x12" scrapvel, met veel bloemen!! De takken komen bij Xenos vandaan ;)
en de Polaroids heb ik gemaakt mbv glossy paper.

Fijn weekend!
XOXO Cis-sy

2 opmerkingen:

  1. Leuke La-out zeg. Dat zal mooi staan. Je weet toch wel dat takken gewoon in het bos groeien en niet bij de Xenos;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh leuke layout, die zal heel mooi staan in haar huisje! Zal ze heel blij mee zijn! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen