-->

maandag 10 december 2012

A new Home

Ik heb al een tijdje niets gepost maar dat betekend natuurlijk niet dat we stil hebben gezeten! ;) hihi
Afgelopen pakjesavond heeft mijn schoonzusje dan ook een érg leuk album van onze Sint gekreg, en ik kan hem eindelijk posten!!


Het is een linnen boekje van "Mayaroad". ( 4"x4" ) Welke ik bestempeld en bewerkt heb met Stickles.
Vandaag (10 Dec) krijgt ze eindelijk de sleutel van dr nieuwe huisje en dat is natuurlijk ook het thema van het boekje!

Ik wilde een simpel boekje voor haar maken welke ze gemakkelijk zelf kan vullen! Maar zoals jullie inmiddels wel weten kan ik het nooit "te" simpel houden en schiet ik soms een beetje door ;) .... Dus de bladzijdes bestaan weer uit allerlei labels, pockets en verborgen tagjes!!



 Ik wilde hem Stoer maar toch vrouwelijk maken. Dus ik heb een combi gemaakt van Tim Holtz en Graphic 45 en ik vind het zelf een geslaagde mix!


  
 De kaft heb ik wel rustig gelaten omdat ik het boekje van zichzelf al "stoer" vond!

Groetjes
XOXO Cis-sy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten