-->

donderdag 1 november 2012

Kerst-tag en korting!!

Even een snel berichtje!!!Gister ben ik naar de beurs geweest en wat is tie toch weer gezellig!!! Uiteraard volgt er een uitgebreid verslag maar dat komt! ;) Ik wilde eigenlijk even de aandacht op een leuke actie vestigen!!


Bij de Scrapsjop hebben ze namelijk een hele leuke actie!! Als u een kerstlabel maakt en inlevert krijgt u bij besteding van €25,- €2,50 retour!!! Dit label hangen ze dan in een stijgerhouten kerstboom en is dan de gehele beurs te bewonderen!! En wat is er nu leuke dan dat andere mensen inspiratie opdoen uit jouw werkje!!!

 Zoals u ziet is de boom nog erg kaal en straalt er totaal nog geen gezellige kerts aan af..... Dus!! Maak een leuk lerst label en breng of stuur hem in naar de Scrapsjop!!  Mocht je de beurs niet halen of gaat u er niet heen, opsturen naar de winkel kan ook! (ik weet alleen niet of de korting dan ook verrekend word maar dat zou ik gewoon vragen! hihi)

Dit is mijn label!!beetj een onduidelijke foto alleen...

en Deze zijn van Heike!
(Design Team Scrapsjop)
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en zou het heel leuk vinden als jullie me helpen de boom te vullen!!   ( ps; voor evt opsturen het adres !  Markt 9-11, 5361 GH Grave )

Groetjes XOXO Cis-sy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten