-->

maandag 22 oktober 2012

Pimp Your "DIOR" !!!

Hahaha ik vind hem helemaal leuk!! M'n "DIOR" - Distress Inkt Opberg rekje!
Gister was ik expres eerder naar de Scrapheap gereden zodat ik voor aanvang alvast even kon Shoppen!! De Inkttorens stonden al langer op mn wishlist en nu we de slaapkamer natuurlijk aan t omtoveren zijn tot Scrapkamer vond ik t wel tijd worden! hihi

't zijn niet echt mooie foto's maar wilde ze wel alvast delen. Misschien maak ik vd week wel nieuwe foto's ....
M'n werkgever is thuis aan het behangen en had dit super leuke behang dus daar wilde ik natuurlijk wel een stukje van!!! Ik wilde een soort van koffer idee maken voor een van de rekjes en wat ik met de ander doe dat weet ik nog niet! maar deze vind ik toch wel erg leuk geworden!!
Misschien nog een kofferlabel maken voor aan de zijkant, is t net echt!


De torens kun je trouwens bij de Scrapheap kopen in 2 verschillende maten. Voor de Distress ink en voor andere merken zoals Archival en StazOn. Ze kosten trouwens geen fluit en je kunt ze helemaal naar eigen smaak pimpen!! ( webshop) Carla maakt de torens zelf trouwens. Althans dr man geloof ik ;)

XOXO Cis-sy

1 opmerking:

  1. Ik heb die torens al jaren maar ben aan het pimpen nog niet toegekomen.
    Ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen