-->

zaterdag 8 september 2012

Birthday Post(card)

Eindelijk mag ik hem dan op mn blog plaatsen!!! m'n verjaardags pakketje welke ik voor mn vriendin gemaakt heb. 31 augustus was ze jarig en gister kon ze hem dan eindelijk afhalen in Seattle...
Finally I can post it!!! My B-day gift which I've made for my friend. August 31 was her B-day but she works at the Holland America Line but Yesterday she was in Seattle to pick up her mail!!!!


In eerste instantie wilde ik een luxe verjaardagskaart maken maar toen ik eenmaal bezig was ontstond het idee om er een soort postcard boekje van te maken...
De basis bestaat dus uit 2 transparante vellen en 2 enveloppen. De buitenkant heb ik gemaakt van karton met stof. Als aller laatst heb ik een extra pocket toegevoegd want hier zit haar cadeau in.
When I strated it soon ran out of hand, instead of a luxury card it looked more like a small album. So I decided to make a little pocket album! We love to dance and she travelles a lot so I wanted to combine those two.

Zoals je aan de foto's kunt zien zijn we gek op dansen en omdat zij veel reist heb ik de twee gecombineerd! Zoals ik wel vaker zeg - "als ik eenmaal bezig ben kan ik bijna niet meer stoppen"- had ik ook nu weer iets nieuws erbij verzonnen....
-----------------------------
Voor de tweede enveloppe heb ik een mini boekje gemaakt welke ze heel makkelijk zelf af kan maken. Foto's plakken, tekst erbij en klaar is hij!
Ook dit boekje heeft weer een aantal pockets en labels! kan ze hem lekker volstoppen!!!
For the 2the envelope I made a little mini. Kind of a "ready to go" album! This mini also have several pockets and labels. I love those things!!!







Mijn inspiratie voor dit mini boekje kwam eigenlijk door dit youtube filmpje maar op de een of andere manier kan ik dingen niet zo goed namaken,.... hihi beetje van youtube en een beetje van mezelf!!
My inspiration came through this Youtube video. But I gave it a little twist ;)

XOXO

2 opmerkingen:

  1. Dit is echt heel erg mooi! Je vriendin gaat hier erg blij mee zijn, dat weet ik zeker! Wat een leuk idee ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vriendin boft maar met jou. Wat een mooie werkstukken.

    BeantwoordenVerwijderen