-->

woensdag 15 februari 2012

Workshop labels maken! #1

Tijdens de CreaDoe van afgelopen winter, 02-10-2011,  heb ik m'n eerste mini-workshop gevolgd. En ik moet eerlijk bekennen dat ik het helemaal geweldig vond!! Wat een leuke mensen en wat kun je er een hoop van leren!!


Dus zodra ik thuis kwam heb ik ze gelijk opgezocht een een volledige workshop bij ze geboekt!   "Workshop labels maken! #1" gegeven door  Anette i.s.m. Scrapbookzolder.


10 December was het dan zover,
Ik was zo enthousiast dat mn moeder en m'n zusje ook graag meewilden! Dus voor ons alle 3 was dit onze eertse echte workshop!! En dit is het resultaat!! 7 super leuke labels in de oh zo geliefde T!M Holtz style....




L: Cis-sy's creatie, B: m'n zusjes creaties  & R: m'n moeders eerste scrap project!
We hebben het zo naar ons zin gehad dat hun volgende workshop alweer gepland staat!

"Labels maken! 2#"

* 25 maart 2012
* Anette







Geen opmerkingen:

Een reactie posten